вівторок, 6 серпня 2013 р.

Модуль1 - 2. Рефлексія.

Цей модуль допопоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме, я планую вдосконалити свої навички розробки навчалних проектів з біології, хочу набути нових умінь і навичок використання ІКТ у професійній діяльності.  Я хочу навчитися правильно оцінювати
 роботу учнів у проекті. Добре, що є підтримка цього тренінгу. Я познайомилася із сайтом освітньої програми Інтел, з Вікі -сайтом, з сайтом допоміжних матеріалів для тренінгу, з електронним посібником до курсу.
Дуже цікавим для мене було знайомство з навичками 21 століття, які необхідні для сучасної освідченої, інтелектуальної  людини. Велика кількість інформації бентежить мене, бо я не впевнена в своїх знаннях ІКТ. Я розраховую на допомогу групи та підтримки тренерів.

Немає коментарів:

Дописати коментар